D.U.K
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
Čia pateikiame Jums sąrašą dažniausiai užduodamų klausimų. Paspauskite ant apačioje pateiktų klausimų ir gaukite papildomos informacijos. Jeigu nerasite Jums reikiamų atsakymų- susisiekite su mumis el. paštu [email protected]
Daliniai kroviniai yra toks krovinių vežimo būdas, kuomet vienu krovininiu automobiliu gabenami dviejų ar daugiau klientų kroviniai. Tai yra dažniausiai pavienės europaletės, pakrautos iki 700kg. Tokį krovinį gali sudaryti ir keletas palečių.
Tai yra toks krovinių vežimo būdas, kuomet vienam kliento užsakymui yra skiriamas visas krovininis automobilis. Pakrovus visą krovininį automobilį jis gabena krovinį tiesioginiu maršrutu iki iškrovimo vietos.
Taip. Tai yra tokios paslaugos, kurios leidžia Cargobooking vartotojui pasirinkti patogiausią pakrovimo būdą bei informuoti vežėjus dėl papildomų pakrovimo ar iškrovimo sąlygų. Teisinga informacija užtikrins kokybišką ir laiku atliktą pakrovimo bei iškrovimo paslaugą.
Įsitikinkite, kad visi vežami produktai yra tinkamai ir saugiai supakuoti, kad apsaugotumėte krovinį nuo potencialios žalos. Visi kroviniai turi būti supakuoti į storiasluosknes kartonines dėžes, medines dėžes arba sukrauti ir pritvirtinti ant padėklų. Lipdukai turi būti dedami ant kiekvieno krovinio. Netinkamai supakuoti kroviniai yra netinkami transportavimui ir vežėjas neprisiima atsakomybės už tokio krovinio apgadinimą ar kitus sukeltus nuostolius.
Prieš pateikiant užsakymą Cargobooking puslapyje jūs turite žinoti tikrąjį krovinio svorį bei tikslius išmatavimus. Jeigu krovinys ant padėklo sudarytas iš keletos pakuočių- geriausiai pasverti kiekvieną individualią pakuotę ir susumuoti bendrą svorį. Siunčiant pavienes pakuotes ar siuntas, jas galite pasverti ant paprastų svarstyklių ir išmatuoti tris kraštines, kurios leis apskaičiuoti pakuotės tūrinį svorį.
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi [email protected] ir prisekite sąskaitos kopiją. Tai gali nutikti, jeigu vežėjas ar užsakovas nenaudoja pateiktų dokumentų, skirtų užsakytam krovinio gabenimui. Tokiu būdu atsiranda dubliuota sąskaita. Jei įvyktų toks nesusipratimas, mūsų partneriai ištaisys šią klaidą ir panaikins išrašytą sąskaitą.
Susiekite tiesiogiai su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 623 56079 arba atsiųskite užklausą į [email protected]. Mūsų komanda pasistengs išspręsti šią problemą kuo greičiau.
Visus krovinius ir siuntas galite sekti Cargobooking puslapio skiltyje „Krovinio sekimas“, kurioje pateikiami išsamūs krovinio ar siuntos gabenimo duomenys. Būtina žinoti krovinio užsakymo ID, kuris yra individualiai priskiriamas kiekvienam kroviniui ar siuntai. Jeigu to padaryti negalite, kreipkites į klientų aptarnavimo skyrių [email protected]
Jeigu siunta ar krovinys buvo siųsti pasirinkus specialią paslaugą, kuri garantuoja tikslų pristatymo laiką, tuomet Jūs atgausite numaytą kompensaciją. Kitais atvejais, jeigu esate nepatenkinti dėl pristatymo laiko, visuomet galite kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių, kuris padės išspręsti iškilusias problemas.
Priklausomai nuo Importo ar Eksporto šalies, muitinės mokesčiai gali būti priskiriami tiek gavėjui, tiek siuntėjui. Jeigu muitinė priskirs papildomus mokesčius gavėjo šalyje, su gavėju bus sukontaktuota tiesiogiai. Muitinės mokesčiai yra kintantys ir priklauso nuo įvairių gabenimo faktorių ir krovinio ar siuntos savybių.
Kuo aiškiau ir išsamiau. Siūlome nerašyti tiesiog „dovanos“ arba „daiktai“, nes tai gali sukelti įtarimų ir uždelsti krovinio ar siuntos pristatymo laiką. Muitinė turi visas teises siuntos ir krovinio patikrinimui ir jeigu kils klausimų dėl neaiškaus daiktų apibūdinimo, muitinė savo nuožiūra patikrins siuntos ar krovinio turinį.
Deklaruodami siuntos ar krovinio vertę nurodykite tokią kainą, kuri yra analogiška tokios prekės kainai. Todėl niekuomet nenurodykite nulinės vertės. Siuntos ar krovinio turinio vertę skundo nagrinėjimo metu turi būti galima įrodyti pirkimo dokumentais. Dėl šios priežasties, rekomenduojame nesiųsti asmeninių daiktų, kurių vertė yra sunkiai įrodoma. Šie daiktai yra priskirti nekompensuojamųjų daiktų grupei. Jie gali būti siunčiami, tačiau paties siuntėjo rizika ir praradimo ar apgadinimo atveju skundas negali būti pateiktas.
Taip. Cargobooking jums siūlo galimybę užsisakyti krovinių gabenimą ir už juos sumokėti vėliau, jums pateikiant sąskaitą už numatytą laikotarpį. Būtina atminti, jog kiekvienam vėluojančiam sąskaitos apmokėjimui bus priskiriami papildomi mokesčiai. Platesnė informacija pateikiama Cargobooking sąlygose.
Taikome specialius pasiūlymus ir nuolaidas. Dėl išsamesnės informacijos kreipkites į klientų aptarnavimo skyrių telefonu +370 623 56079 arba rašykite į [email protected]
Susisiekite su mumis tiesiogiai arba atsiųskite el. laišką į [email protected] nurodydami užsakymo ID numerį bei reikiamus pakeitimus. Atsižvelgdami į užklausos sudėtingumą mes išspręsime problemą arba paruošime naują užsakymą.
Taip. Kiekvienas daiktas, nepriklausomai nuo dydžio, turi būti supakuotas į dėžę ar ant paletės, taip, kad nekeltų žalos aplinkiniams ir būtų saugus gabenimui. Nesupakuoti daiktai yra netinkami siuntimui.
Kiekvienas krovinys ar siunta yra apdrausti pagal CMR konvenciją.
Taip. Siunta ar krovinys neturi draudimo, jeigu buvo netinkamai supakuoti arba yra įvardinti viename iš šių sąrašų: Draudžiami siųsti daiktai ir nekompensuojami daiktai.
Taip. Kiekvieną krovinį ar siuntą galima apdrausti papildomu draudimu. Jį pasirinkti galite užpildant krovinio ar siuntos informaciją bei nurodydami krovinio ar siuntos vertę Cargobooking užsakymų skiltyje.